Гіпербола як один із засобів вираження мовленнєвої неввічливості в американському вечірньому ток-шоу «Real Time with Bill Maher»
DOI:
https://doi.org/10.18523/2616-8502.2019.2.44-50Ключові слова:
мовленнєва неввічливість, гіпербола, образна мова, комунікативні функції гіперболи, американське вечірнє ток-шоуАнотація
У статті розглянуто проблему витлумачення гіперболи у американському вечірньому ток-шоу «Real Time with Bill Maher» з позицій лінгвопрагматики. На матеріалі монологів Білла Мара проаналізовано основні характеристики, комунікативні функції та прагматику вживання гіперболи в мовленні. Було виявлено, як мовленнєва неввічливість реалізується у мовленні за допомогою гіперболи, та проаналізовано особливості функціонування гіперболи у американському вечірньому ток-шоу «Real Time with Bill Maher».
Матеріал надійшов 29.10.2018
Посилання
- Baym G. The Daily Show: Discursive Integration and the Reinvention of Political Journalism [Electronic resource] /G. Baym // Political Communication. – 2005. – Vol. 22. – P. 259–276. – Accessed: https://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/10584600591006492?needAccess=true. https://doi.org/10.1080/10584600591006492
- Carter R. Language and Creativity: The Art of Common Talk / Ronald Carter. – London and New York : Routledge, 2004. –255 p.
- Claridge C. Hyperbole in English: A Corpus-based study of exaggeration / Claudia Claridge. – Cambridge Cambridge University Press, 2011. – 301 p. https://doi.org/10.1017/cbo9780511779480.001
- Colston H. Using Figurative Language / Herbert L. Colston. – New York : Cambridge University Press, 2015. – P. 284.
- Culpeper J. Impoliteness: Using Language to Cause Offence / Jonathan Culpeper. – Cambridge : CUP, 2011. – 295 p. https://doi.org/10.1017/cbo9780511975752.007
- Fedyna M. Realization of impoliteness strategies in American TV Series: Orange Is The New Black. Conference proceedings from the Sixth Brno Conference on Linguistics Studies in English entitled Communication across Genres and Discourses, 2015. – P. 31–43. https://doi.org/10.5817/cz.muni.p210-7971-2015
- Gal'perin I. R. Stilistika anglijskogo yazyka / I. R. Gal'perin. – Moskva : Vysshaya shkola, 1981. – 344 p.
- Impoliteness in Language: Studies on its Interplay with Power in Theory and Practice / ed. by Derek Bousfield and Miriam A. Locher. – Berlin and New York : Mouton de Gruyter, 2008. – 346 p. https://doi.org/10.1017/s0047404509990674
- Lototska K. Ya. Hiperbola yak «stylistychnyi hibryd»: problemy dyferentsiatsii ta analizu / K. Ya. Lototska // Suchasni problemy linhvistychnykh doslidzhen i metodyka vykladannia inozemnykh mov profesiinoho spilkuvannia u vyshchii shkoli : zb. naukovykh prats / za red. V. T. Sulyma, S. N. Denysenko. – Ch. 1. Linhvostylistyka. Leksychna semantyka. Frazeolohiia. – Lviv : Vydavnychyi tsentr LNU im. Ivana Franka, 2007. – p. 101–103.
- Lototska K. Ya. Stylistyka anhliiskoi movy : navch. posib. / K. Ya. Lototska. – Lviv : Vydavn. tsentr LNU imeni Ivana Franka, 2008. – 254 p.
- Muratova V. F. Hiperbola yak stryzhnevyi zasib intensyfikatsii movy u P. Ziuskinda [Elektronnyi resurs] / V. F. Muratova. – Accessed: http://lib.chmnu.edu.ua/pdf/novitfilolog/21/24.pdf.
- Tymchenko V. D. Hiperbola / V. D. Tymchenko // Ukrainska literaturna entsyklopediia. – Kyiv, 1988. – T. 1. – p. 424.
- Wales K. A dictionary of stylistics / Katie Wales. – 3rd ed. – London ; New York : Routledge, 2011. – 496 p.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Mariya Fedyna
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
а) Автор (и) зберігає авторські права за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International, що дозволяє іншим ділитися твором (копіювати та розповсюджувати матеріал у будь-якому носії або форматі) та адаптувати твір (трансформувати та використовувати матеріал для будь-якої мети, навіть комерційної) з підтвердженням атрибуції твору.
b) Журнал дозволяє автору (авторам) зберігати авторські права без обмежень і дозволяє автору (авторам) зберігати права на публікацію без обмежень.
c) Автори можуть укласти окремі, додаткові договірні умови щодо розповсюдження твору (наприклад, опублікувати його в інституційному сховищі або опублікувати в книзі), із підтвердженням його первинної публікації в цьому журналі. (Див. Політику самоархівування).
г) Політика журналу дозволяє розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у репозитаріях) тексту статті, як до подання його до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).