Модальна організація текстів рекламних слоганів

Автор(и)

  • Roman Pykaliuk Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (м. Кропивницький), Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18523/2616-8502.2018.41-45

Ключові слова:

модальність, алетична модальність, деонтична модальність, аксіологічна модальність, рекламний слоган

Анотація

У статті досліджено типові модальні значення, що використовуються в текстах рекламних слоганів, мовні засоби їхнього вираження і прагматичний потенціал. Проаналізовано основні прагматичні контексти, що мотивують використання аксіологічних, деонтичних й алетичних значень у рекламних слоганах. Визначено принципи поєднання модальних елементів у текстах зазначеного жанру й чинники, що обмежують використання в них певних модальних значень.

Матеріал надійшов 09.01.2018

Біографія автора

Roman Pykaliuk, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (м. Кропивницький)

Кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри журналістики, видавничої справи і редагування

Посилання

  1. Bernadskaya Yu. & Marochkina S. & Smotrova L. (2005). Osnovy reklamy. L. M. Dmitriieva (Ed.). Moscow: Nauka.
  2. Goncharova, G. (2014). Issledovanie Protivioistavleniya v Kommerceskoy Reklame. Vestnik Voronezhskogo Gosudarstvennogo Universiteta. (Annals of Voronezh State University) 1, 140-146.
  3. Kaika, N. and Sokrutenko O.-A. (2012). Strukturno-hramatychni osoblyvosti reklamnyh slohaniv svitovyh avtomobil’nyh brendiv (na materiali anhliys’koyi movy). Nova Filolohiya (New Philology) 53, 91-94.
  4. Kovalenko, N. (2006). Linhvistychna Posnachenist Slohana v Strukturi Reklamnoho Tekstu. Dissertational Abstracts. Dnipropetrovsk National University, Dnipropetrovsk.
  5. Kovaliova, T. (2013). Zasoby realizatsiyi taktyky pryhovanoho vplyvu v reklamnomu dyskursi (na materiali slohaniv nimets’komovnoyi komertsiynoyi reklamy). Visnyk Zhytomyrs’koho Derzhavnoho Universytetu (Annals of Zhytomyr State University) 67, 202-206.
  6. Leshchenko, O. (2014). Strukturno-semantychni ta Komunikatyvno-prahmatychni Osoblyvosti Nimetskyh I Ukrainskyh Reklamnyh Slohaniv. Dissertational Abstracts. Donetsk National University, Donetsk.
  7. Mozhunov, V (2006). Osoblyvosti modalnyh znachen u reklamnomu teksti. Linhvistychni studiyi (Linguistic Studies) 14, 98-103.
  8. Miasniankina, L. (2012). Strukturni typy slohaniv u televiziyniy reklami. Tele-i-radiozhurnalistyka (TV and radiojournalism) 11, 152-158.
  9. Saltykova, M. & Turbina, O. (2012). Printsypy organizatsiyi reklamnogo slogana. Vestnik Yuzhnoural’skogo gosudarstvennogo universiteta (Annals of South-Ural State University) 2, 50-54.
  10. Semenets, O. (2004). Synerhetyka Poetychnoho Slova. Kirovohrad: Imeks LTD.
  11. Tkachuk-Miroshnychenko, O. (2001). Implikatsiya v Reklamnomu Dyskursi (na Materiali Anhlomovnoyi Komertsiynoyi Reklamy). Dissertational Abstracts. Kyiv National University, Kyiv.
  12. Zelinska, O. (2002). Linhvalna Kharakterystyka Ukrayinskoho Reklamnoho Tekstu. Dissertational Abstracts. Kharkiv National University, Kharkiv.
  13. Zirka, V. (2005) Yazykovaya Paradihma Manipuliativnoi Igry v Reklame. Dissertational Abstracts. Dnipropetrovsk National University, Dnipropetrovsk.

##submission.downloads##

Як цитувати

Pykaliuk, R. (2018). Модальна організація текстів рекламних слоганів. Наукові записки НаУКМА. Мовознавство, 1, 41–45. https://doi.org/10.18523/2616-8502.2018.41-45